CRM Room اتاق مدیریت ارتباط با مشتری
http://www.crmroom.com/
برای بسیاری از سازمانها، مدیریت روابط مشتری CRM
(Customer Relationship Management)مفهومی ساده اما واقعیتی سخت است. با یكپارچه شدن بازار، بسیاری از مردم فكر میكنند كه مدیریت روابط با مشتری از بین رفته است و یا اینكه، مشتری از حداقل حمایت برخوردار است. اما با وجود وضعیت فعلی و آینده بازار چگونه میتوان بر روابط بر مشتری مدیریت كرد؟
در ابتدا، باید به این نكته توجه داشت كه آیا سازمان آمادگی برای نسل آینده روابط با مشتری را دارد یا نه؟ امروزه تفاوتهای چشمگیری در نوع تمركز بر CRM وجود دارد. بسیاری از شركتها به مدیریت روابط با مشتری به جای یك پروژه فناوری اطلاعات، به دید یك راهبرد تجاری نگاه میكنند و برخی فقط به دید یك مشتری صرف...